Sayfalar

30 Aralık 2015 Çarşamba

yeni yıl

inan bilogcan 2015 ile ilgili çok net şeyler hatırlamıyorum. şu oldu çok sevindim dediğim bir şey yok. ama üzüldüklerimi hatırlıyorum. pek sevmedim ben 2015'i. gelen yıl gideni aratmasın aman..

aslında arin doğduğundan beri hiç bir yıla haksızlık edesim yok. onun sağlıkla, mutlulukla, babasıyla benim koynumda büyüdüğü her yıl güzel. Allah uzun etsin bu yılları inşallah..

her sene dilek listesi yaparım aslında ama bu sene yapmadım. hatta evi bile süslemedim.

ailem ve sevdiğim herkes için huzur, mutluluk ve sağlık diliyorum. eksiltmesin yeni yıl bizleri ne manen ne madden..mutlu olalım.

ilk defa sanırım bu sene kendim için somut bir dileğim var. daha iyi bir insan olmak istiyorum ben yeni yılda. ne bileyim mesela camın kenarına kuşlar için ekmek kırıntıları koymayı unutmayayım istiyorum, arin çiçekleri yaprakları çekerken "annecim canlı o bak canı acır belki cici yap" diyorum ya, daha çok toprakla uğraşayım can vereyim doğaya istiyorum, insanlara özellikle de çocuklara elim gücüm yettiğince yardım edeyim istiyorum, madden olmasa da, yetişemesem de daha çok dua edeyim, manen yanında olayım ihtiyacı olanların istiyorum.

güzel bir yıl olsun hepimiz için inşallah..çok sevelim çok sevilelim, elimizin yettiği her yere herkese ulaşabilelim. insan olduğumuzu unutmayalım, dünyadaki tek canlı olduğumuzu sanmayalım. mutlu olalım, huzurlu olalım. sağlık olsun en çok da, o varsa gerisi dert değil, hallolur.

çook mutlu yıllar her birinize! :*

5 yorum:

Gülşah önen dedi ki...

en büyük dileğimdir sağlık olsun mutlu yıllar cnm

Ogrenen Anne dedi ki...

Sağlıklı mutlu huzurlu yıllar :) hep olumlu düşünelim, hep olumlu şeyler gelsin başımıza bu sene! <3

CEREN dedi ki...

Ne güzel,ne naif bir yeni yıl yazısı olmuş..Hepsine "amin" diyorum, gelen yıl gideni aratmasın,sağlıklı,huzurlu,barış dolu bir yıl olsun,hepimizin önce "insan" olduğumuzu unutmadığımız bir yıl olsun..Sevgiler..

pelin dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize..çok güzel bir yıl geçirelim hep beraber çoluğumuzla çocuğumuzla sevdiklerimizle :)

neslice tarifler dedi ki...

Ne güzel, ne içten yazmışsın. Umduklarının gerçekleşmesi dileğiyle..