Sayfalar

17 Haziran 2015 Çarşamba

aa manyak!

sıpazorotti oğlum iki yaş sendromuna balıklama atladı! "senin iki yaş sendromun varsa benim 32 yaş sendromum var! sen arin kızılkansın kendine gel!" tehditlerim bi boka yaramıyor..pıfss..

geçen gün iki dakika bi pastanede yalnız kaldık..koccayı bekliyoruz..hangi akla hizmetse pastanenin kıç kadar bahçesine bir de süs havuzu yapmışlar..süs havuzu ama aslında mahallenin kedileri köpekleri için yalak..arin suyu gördümü oynamaya başlar..bununla da oynadı..başta çok ses etmedim ama adam abarttı oyunu tabii..klasik dikkatini başka yöne çekme, zararlı pastane ürünleri ile rüşvet verme, kucakta dolaştırma, halkın ortasında dans etme ve benzeri bir sürü deli saçması yöntemle havuzdan uzaklaştırmaya çalıştım ama nafile! üstü başı sırılsıklam! bi bağırış çığırış koptu tabii..pastanede ince sigarasını tüttürmekle meşgul olan yurdum kokoş teyzesi " aaaa niye ağlıyo bu kadar? bişeyi mi var?" diye soracak oldu.."yok" dedim "evde tembihliyorum sokakta bu şekilde takılıyor, tarzı bu!" kadın bana "aa manyak!" dercesine baktı ve kalktı..

oradan arinço'nun kreşindeki resim sergisine gidecektik, koccayla da orada buluşacaktık..güç bela pastane sahibi teyzenin üç çocuk büyütmüş engin tecrübelerinden de faydalanarak havuzdan uzaklaştık ve nihayet pastaneyi terk edebildik! yolda arin'i arada bir götürdüğümüz sakin bir park var, oraya uğradık ki ben çoğcumun sırılsıklam üstünü başını değiştirebileyim..park bomboştu tabii sabah sabah..ben tam oğlanın bodysini çıkardım parka 3-4 yaşlarında bi kız ve ananesi ya da babanesi olduğunu tahmin ettiğim bi kadın geldi..kız arin'i öyle cıbıldak görünce "niye çıplak? hani insanların arasında soyunulmazdı? ama üstünde hiçbir şey yok ki?" gibi sorularla ananesini/babanesi darladı, ananesi/babanesi de gözleriyle beni kınadı! kıza döndüm "üstü ıslandı ondan burada tişörtünü değiştirmek zorunda kaldık, yoksa elbette ki toplum içinde çıplak gezilmez, haklısın tatlım" dedim..içimdense "sanane len eşşek sıpası! yiğidin malı meydandadır mantığıyla büyütüyom ben çoğcumu! salıncağa falan binsene sen! utanmıyor musun eşşek kadar kadının eşşek kadar oğlunu eleştirmeye!" dedim..neyse kıza uyumlu yaklaşınca ananesinden/babanesinden aferin poyintlerini topladım çok şükür! ama sanırım asıl demek istediklerim bir miktar yüzüme yansımış olacak ki kadın bana "aa manyak!" dercesine baktı..

bu teribıl tu denilen meret çok fenaymış! yanımda yöremde sürekli itfaiye sireni gibi bi ses çıkaran arin var artık! iiiiyuuuuuuuvvvv!!!!!! sabahları işe gidişimi diil bütün apartman bence bütün site duyuyor!

uzmanlar bu dönemde siz de çocuğunuzla inatlaşmayın diyolar..zaten hiç bir zaman inadım inat dötüm iki kanat bi tip olmadım..ben genelde koy gözüne rahvan gitsincilerdenim ama etraftan gelen o bakışlar, o imalar, o laflar o kadar zorluyor ki beni hanfendi çizgimden çıkmaya! resmen dilim başka içim başka konuşuyo! ve bunu suratımdan anlayanların yüzünden "aa manyak!" ifadesi net okunuyor!

yazık yeaa bize koca kadın olduk küçücük bebenin elinde oyuncağız resmen..çok zor çoook.. ^.^

ama bi gülüyoooo...adasdafafasfghh.....

3 yorum:

Ogrenen Anne dedi ki...

Valla hayatımın hiç bir döneminde insanları takan bir insan olmayan ben, 2 yaşındaki bebetoyla yakında sosyal anksiyete hastası olup Almanya'dan Türkiye'ye gelemeyeceğim, tatil planı yaparken bile afakanlar basıyor yurdum teyzesini düşündükçe.....
Bu vesileyle, gülelim güldürelim, Miss.M bebeyken bi arkadaşıma ziyarete gittik, onun da yaşıt oğulları var, açtım altını değiştiriyorum hoooop arkadaşımın kayınvalidesi tepemde "bakiim bakiim nasıl oluyormuş anne sütü alan çocuğun kakası hmmm cıvıkmış bu bizimkilerin baya bildiğin bebek kakası" demesin! Bir taşla hem gelinin anne sütü verememesini vurdu, hem anne sütü alan çocuğun kakasının "bilindik"ten farklı acaip bişey olduğunu vurdu. Pes dedim yani (kakaya bakma şevkine hiç girmeyeyim tabii o tam psikopatolojik)

pelin dedi ki...

şu an etrafımdaki kendini bana "yakın" zanneden yurdum teyzelerinin hepsi oğlumun kakasının, benim mememin ve sütümün anatomisini ezbere biliyor! ben de takmıyordum ama yapılan yorumlar bazen oğluma, anneliğime hakaret falan gibi geliyor..
o diil de teyze fena kaynanaymış yaa yazık arkadaşına :)

Ogrenen Anne dedi ki...

Evlilik terapisinde şu an :P Bence sorun teyze.
Bu arada son iki yazını yazıp yazıp silmişsin hayırdır, başlığı görünce merak ettim, özelden yazabilirsin malum benim konular gibi duruyor..