Sayfalar

4 Kasım 2014 Salı

düdük 1 yaşında!

arin 11.10.2014 tarihinde bir yaşına bastı bilogcan!

evde aile arasında bi kutlama yaptık..herşeyden önce arin mutlu ve keyifliydi, gerisi mühim diil! :)

tabii ki her modern, şehirli, herşeyi pek bir bilen bir anne olarak (!) temalı bi doğumgünü yaptım..ama seçtiğim tema en hafif tabiriyle canıma okudu! çünkü bu temada hazır hiçbir şey bulunamıyor! kafayı yedim ve yedirttim! tema canavardı..açıkçası bi organizasyon şirketine binlerce lira bayılmak da işime gelmedi..netice bu bi bebek doğumgünü, sanki düğün yapıyomuşcasına koşturmak bana saçma geliyor..elimden geldiğince kendim hazırladım süsleri püsleri..dur şimdi resimlerin altına yazarım neler yapmışım :)


tabii ki internette gördüm..evde ne kadar sürahi varsa topladım, oynak gözleri yapıştırdım..ancak çok sağlam bi yapıştırıcı kullanmışım sürahiler hala "gözlü"!


sandviçler canavara benzemiş ama dimi? :) sarı turuncu canavar gözleri süsünü ben yaptım mesela :) arkadaki çikolatalı şeyler de aslında mozaik pasta! top top yapıp dondurdum sonra da herkesten çok yedim! o_O


kurabiyeler anane elinden :)


arin pastasının kremasının tadına bakıyor :) pek sevmedi! ama çok lezzetliydi :) pastanın içi ananeden dışındaki figürler benden! yakın halini çekmemişiz yahu! o_O


şu canavar ağzı şeysini de ben yaptım :) arkadaki eti pufları da ben süsledim :) pek de yeteneksiz diilmişim aslında ;)


bu da aile fotomuz :) arkadaki flama ve poster amca & baba ortak yapımı :)

iyi ki doğmuş benim sıpam! iyi ki doğurmuşum! :) ne kadar nefis bi yıldı bu ilk yıl! bin yıl olsun inşallah! <3

çok seviyorum seni arin'im bebeğim çok! <3

4 yorum:

ferulago dedi ki...

Zaman ne çabuk geçiyor, nice mutlu yıllar hepinize :) BU arada hepsi harika gözüküyor ellerine sağlık.

pelin dedi ki...

teşekkür ederiz!!!!! :)

nugili hayat dedi ki...

ayy çok tatlı olmuş bebeğim doğmadan canavar temalı doğum günü partisi yapasım geldi. Ama ben senin yaptığının onda birini yapamam ki. :( Arin de sen de çok ama çok tatlısınız. Allah mutlu etsin ve sizi birbirinizden hiç ayırmasın :))

pelin dedi ki...

canım benim o sıpa doğsun ben onun için de süs püs hazırlar yollarım inan! sen de alasını yaparsın hem! çok teşekkür ederiz amin! :)