Sayfalar

2 Temmuz 2014 Çarşamba

sinmiyor içime oğlum..

ah oğlum..canım oğlum..

hep neşeli şeyler yazasım var aslında buraya..hani bir gün okursun diye..ama yine aynı sebepten kötü şeyleri de yazasım var..

ama karar veremiyorum..benim iyim ve kötüm ileride senin de iyin ve kötün olur mu ki? seni biz yetiştireceğiz, düşüncelerimizin birbirinden çok da uzağa düşmeyeceğini sanıyorum..

cumhurbaşkanlığı seçimleri var oğlum bu yaz..ilk defa halk seçecek..biz seçeceğiz mi demeliydim? ben kendimi halk gibi hissetmiyorum ki uzun süredir..zira benim isteklerimi ipleyen yok! ya da şöyle diyeyim; biz "halk"ız ama bir de "ümmet" var..ve asıl seçimi onlar yapıyorlar!

kafan karıştı dimi? büyüyünce böyle bir fark kalmaz umarım oğlum..

sinmiyor içime oğlum..ne oy vermem için bana dayatılan aday içime siniyor ne de kazanacağından emin olduğum adayın o koltuğa, atatürk'ün oturduğu o koltuğa oturacak olması içime siniyor!

ben bu ülke boka battıkça hep niye burada doğduğumu sorgular oldum..oysa ben "halk"a inanırdım..görmüş geçirmiş bir milletin torunları olduğumuzu düşünürdüm..ama sorgular oldum işte..ödüm kopuyor sen de sorgulayacaksın diye..

bugün 2 temmuz oğlum..yine bir katliamın yıl dönümü..içim yanıyor..

oğlum, o katliamı gerçekleştirenler yapıyor asıl seçimi..o katliamı gerçekleştirenler seçilecek yine..

vicdanlı, sağduyulu ve en önemlisi iyi kalpli bir insan ol oğlum!

"halk"a güvenimi, inancımı kaybettim ama çocuklarımıza güvenmek, inanmak istiyorum..

allah'ım seni daima korusun..

#unutmadımaklimda

Hiç yorum yok: