Sayfalar

18 Haziran 2014 Çarşamba

durum raporu..

sahilde atmışız adamı arabasına yürüyoruz..gelen geçende bi tebessüm..çünkü adam "babababababa" diye konuşuyo.. ^.^

elektrik süpürgesini çalıştırıyorum..eşzamanlı olarak "iüyyvvvv" diye bi ağlama sesi geliyo..nooluyo laan korkmazdı bu bundan diyorum..tekrar çalıştırıyorum..tekrar iüyyyyyvv! kapatıyorum, süpürgeyi yanına sürüklüyorum.."bundan korkuyosun len sıpa?!" diyorum..mama sandalyesinden süpürgeye doğru eğiliyo, elini de süpürgeye doğru savurup "dadadadadadadada" diye süpürgeye bildiğimiz sövüyo! ^.^

emerken dayanamıyorum avuç içini "harharharharar" diye yiyorum..önce gülümsüyo..sonra yanağını yiyorum iyiden iyiye gülmeye başlıyo..o arada memeyi kaçırıyo, eliyle itip tekrar ağzına sokuyo.. ^.^

yemek yerken "ben de yiyim hamhamhamm" yapınca gülmeye başlıyo.. ^.^

arabasındayken tentesini kapatınca "ariiiin" diye sesleniyoruz, tentenin penceresinden bize bakıp kahkaha atıyo.. ^.^

banyo yaparken duşun ahizesi tutmaya çalışıyo, tutunca da yemeye çalışıyo, o arada ahizeyi yüzüne tutuyo..sular yüzüne gelince şapşallaşıyo.. ^.^

yatar pozisyondayken hafif yan çevirip belini öpünce çok gıdıklanıyo..öpmeye devam edelim diye bi süre öle bekliyo.. ^.^

kucağımıza almamız için kollarını uzatıyo.. ^.^

kucağımıza alınca iki eliyle yanaklarımızı tutuyo..bi de şaap diye öpse! ^.^

arin büyüyo yaaaa..zaman ne hızlı akıyo........


Hiç yorum yok: