Sayfalar

13 Mayıs 2014 Salı

oğlum..

arin'im..canım oğlum..ballı lokma tatlım..kaymaklı ekmek kadayıfım..cevizli baklavam..şerbetli şekerparem..evet annen diyette yavrucum! :)

her gün her saat her dakika her an seninle ilgili hayaller kuruyorum..

mesela.....

iyi bi müzisyen olmuşsun..konserine gelmişim..herkes çılgınca alkışlıyo seni..ve ben gururdan bitiyorum!

ya da..

doktor olmuşsun..hastalıklara çareler buluyosun..

ya da..

karne almışsın..notların hiçbir önemi yok..o çok istediğin şeyi sana karne hediyesi olarak almışız..kahkahalarımız birbirine karışıyo..

ya da..

mühendis olmuşsun..şahane şeyler yapıyosun..mühendisliğini senin yaptığın uçaklara falan biniyoruz..

ya da..

başarılı bi sporcu olmuşsun..madalyalar kazanıyosun..

ya da..

mezun olmuşsun..o çok isteyerek girdiğin okulu bitirmişsin..kepini havalara atıyosun..benim de sevinçten aklım havalara uçuyo!

ya da..

bilimadamı olmuşsun..son icadınla nobel kazanıyosun..

ya da..

aşık olmuşsun..çok tatlı çok güzel bi kıza..ben biraz kıskanıyorum ama aynı zamanda mutluluktan havalara uçuyorum! ^.^

ya da..

iyi bi insan olmuşsun oğlum..duyarlı, vefakar, sağduyulu, vicdanlı, özgür, adaletli..en büyük hayalim de bu..iyi erdemlere sahip bi insan olman......

hayatta ne istersen onu ol bebeğim..kendin ol..kendi isteklerinin hayallerinin peşinden git..kendini sev..ben nasılsa seni her halinle severim! ama sen kendi değerini bil..sen çok değerlisin çünkü!

seni çok seviyorum minik aşkım çoook! ^.^



2 yorum:

darkolivee dedi ki...

amin amin aminn...
ne güzel yazmışsın
ne olursan ol önce kendin ol...

neslice tarifler dedi ki...

Bu yazıyı okurken hafiften ağlamış olabilirim..