Sayfalar

11 Mayıs 2014 Pazar

7 ay önce bugün..

7 ay önce bugün anne oldum ben..dünyanın en büyük manyaklığı ile o gün tanıştım.."anne olunca anlarsın"ları o gün anladım..annemi anladım..daha empatik oldum..daha hoşgörülü, sabırlı oldum..başkasının mutluluğuna sevinmenin, bi gülücüğe dünyaları vermenin ne olduğunu o gün öğrendim..küçücük bi bedeni bedenimle besleyebileceğimi o gün öğrendim..birinin bana yüzde yüz muhtaç olması ne demek o gün öğrendim..benim de birine yüzde yüz muhtaç olduğumu o gün öğrendim..birisine hissettiklerini adlandıramamayı o gün öğrendim..aşk desen diil, sevgi desen diil..daha yüce daha altı dolu daha başka bi his bu.."kıyamamak" nası bişimiş o gün öğrendim..sevinçten gerçekten ağlamak, gerçekten sevinmek ne demekmiş o gün anladım..

hayatta yaptığım en güzel şeysin sen oğlum..allah beni senden ayırmasın, beni seninle sınamasın..her anneler gününde 11.10.2013 tarihini hatırlayacağımı biliyorum..allah unutturmasın..seni çok ama çok seviyorum bebeğim! en güzel hediyem!

ve annem..bi cok konuda benden daha iyi olabilirsin annem..ne bilim, benden daha guzel yemek yapiyosun ya da benden daha iyi misafir agirliyosun, pilavin dibini tutturmuyosun mesela ya da tatlilarin daha bi tatli oluyolar ama bi konuda sana fark atarim! benim cocugum seninkinden daha guzel iste! seni cok seviyorum cook! anneler gunun kutlu olsun canimm!

Hiç yorum yok: