Sayfalar

17 Mart 2014 Pazartesi

ulan yine nezle ettik çocuğu!

yani sanırım..burun biraz tıkalı gibiydi..hapşırıyomuş da! valla kocca da nezle..o der ben ondan kaptım ben derim çocuk senden kaptı..geçinip gidiyoz işte bilogcan!

arin sebze çorbasına başladı..ama bunu sonra anlatacam..5 ay yazısı yazcam ya ona konu kalsın, kapito?

of çocukumun beş ay temalı süpersonik fotosunu çekemedim! geçen hafta hal mi kaldı biz de!

zayıflamam lazım bilogcan! en acilinden! yok abicim veremedim hamilelik kilolarını! paso yiyesim var! durduramıyorum kendimi yahu! napcam netcem bilmem! ya aslında bi halt da yemiyorum..ekmek yok makarna pilav yok! öğlen paso salata akşam da evde ne varsa..çikolata 3 günde bire falan düştü..cips de yok..kola diyet var ama..ama veremiyorum! netcem bilmem!?

arin çok komik oldu ya..çığlık atıyo şapşik..ben de atıyom! karşılıklı bağırışıyoz! kim pes ederse! ^.^

bi de gıdıklanıyo! kahkahalar atıyo yaa!!!!! tamam tamam göz yaşlarımı siliciiim! çoook özledim daha bu saatte!

havalar düzeliyo sanki..yani galiba..keşke düzelse!

ay dün arinovskiyi gıdıklamak suretiyle pek güldürdüm..sonra çocukceğiz el hareketlerime bile kahkaha atmaya başladı..ardından da hıçkırık tuttu..ben de böleyimdir beni bi gıdıkla sonra dokunduğun an katıla katıla gülerim sonra da hıçkırık tutar..koccaya "hah aynı ben lan bu!" dedim..kocca da "evet sana benziyo çok güzel bizim çocuğumuz!" dedi! dedi valla dedi! dalga mı geçti ciddi miydi sorgulamıcam! dedi işte o kadar!

neyse çikirdik ailemiz mutlu çok şükür!

yahu evlat negzel şeymiş! en güzel bişimiz! canmış can! ^.^

Hiç yorum yok: