Sayfalar

25 Mart 2014 Salı

neticede, oy ver!

arkadaşım bu dişler ne zaman çıkıyo?! yara bere dolu günlerimize geri döndük! oyuncak oldum lan el kadar bebenin elinde!

bu annelik nası bişimiş vay arkadaş ya! sürekli bi endişe hali..biri kötü bişi anlatıyo bi çocuk hakkında anında benim kafa gidiyo! direkt arin'i gözlemlemeye falan başlıyorum..hık mı dedi fırk mı yaptı?! manyaklık abicim resmen manyaklık!

hayır bi de ikinciyi falan yapıyo insanlar..çarp bu manyaklığı ikiyle! ömrün tükenir lan benim!

sıkıntıdan çatlamak üzereyim bu aralar..bi yerlere gidesim var..ev - iş - annemin evi - kayınvalidenin evi falan..sürekli buralardayım..çok sıkıldım çok!

çocuğun 5. ay fotosunu çekemedim, yazısını yazamadım..aferin bana!

biliyo musun bilogcan bizim arin'le hiç doğru düzgün fotomuz yok! çünkü çeken yok! bu konuda sinirliyim!

bu arada twitter'a diz çöktürdük ülkecek haberin var mı? o mavi kuş cik cik öten kuş köpeeemiz oldu! asajajdajfaka

fuat avni kim acaba?

dünkü maçta erkek bakanlarımızdan biri gole sevinen çocuğu maçtan attırmış..tartaklamış da diyollaa..anlamadığım şey şu: maç sadece kadın ve çocuk seyircilere açıktı, e bu adam hangi sıfatla o maçtaydı?!

e hadi az kaldı pazara..heyecanlıyız milletcek.....

ama oyları bunlar sayacak ya ben ondan korkuyorum!

arin'i bırakıp gidemem, ama tanıdığım bi çok kişi gidicek..oyların sayılmasında sen de ol! hiç etmesinler oylarımızı! sonra ah vah demeyelim diye kalk ve bi pazar gününü bu işe ver! ben geçen seçimlerde yaptım, kendi adıma görev aldığım okulda içim rahattı! senin de rahat olsun! bak hepimizin çoluğu çocuğu var! kaldır kıçını hadi hadi hadiiiiiii! bugün son gün! gir şu siteye kaydol!!!!

www.oyveotesi.org

2 yorum:

annegazetesi dedi ki...

Annelik halini süper yazmışsın tam da öyle hissediyorum. Bi de şu fotoğraf konusu. .. Ablam, onları ziyarete her gidisimde elime makineyi tutusturur "bizim fotoğraflarımızı çek, sana görev " derdi. Şimdi anlıyorum onu, hep ben fotoğraf çektiğim için babasıyla ablasıyla fotosu çok, benimle yok. Baktım bu iş böyle gitmiyor, haftasonları özellikle dışarı çıkmışsak koca kisisine hemen poz verip fotoğraf çekme emrivakisi yapıyorum. Başka türlü olmuyo abi..

pelin dedi ki...

ya of yaa..dün en sonunda çekti bi tane şaşırdım tabii..pijama saç baş fena ama olsun napalım.. :)

ben de emrivaki yapcam artık ama ben normal fotolarımız olsun istiyorum..mesela ben arin'e yemek yedirirken falan çeksinler ya anı olsun anı tek derdim o..