Sayfalar

19 Kasım 2013 Salı

lohusalık da bitti cinler de gitti!

bugün lohusalık finito bilogcan! şükür!

şimdi sana acayip bi takım paranormal sırlar vericim..lohusa cinleri! ^.^

şaka bi yana nası abuk bi dönem bu dönem biliyo musun? özellikle de başları..ilk 20 gün sürekli arin'i düşürdüğümü sandım..sürekli ama..uyuyorum uyanıyorum yemek yerken falan resmen gidip geliyodum..arin'i düşürüyorum ve çocuk hareketsiz yerde yatıyodu! kafayı yicemi düşündüm resmen!

bi de ilk üç gün sürekli kulağımda sanki biri pelin diye sesleniyo gibiydi..bu beni çok rahatsız etmedi çünkü gerçekte de çok fazla pelin diyen insan vardı etrafımda! e ne dicekler mahmut mu dicekler?!

neyse işte bu yüzden şükür bilogcan..çocuğumu ne ben ne de bi başkası düşürmedi çok şükür.. ^.^

iyiyiz sağlıklıyız güzeliz mutluyuz huzurluyuz!

hadi kışkış cinler kışkış yallah cinler yallaaah! :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

uyuyup uyanıp çocuklar nefes alıyor mu diye kontrol ediyordum ben de :)
tamamen lohusa kafası işte ne diyelim geçmiş olsun
sevgiler

annegazetesi dedi ki...

Hadi gelmiş geçmiş olsuuun!

Yaa Duygu Hanım, eğer "bebek nefes alıyor mu?" diye zırt pırt kontrol etmeyi o cinler yaptırıyoduysa, benimkiler gitmemiş ki?? 4 aylık oldu bizim sıpa yahu!

pelin dedi ki...

onu da yapıyorum duygu..bi de elimi sırtına göğsüne falan koyuyorum ki iyice emin olayım!

geçti ya adaşım geçti şükür!