Sayfalar

2 Ekim 2013 Çarşamba

izin günlüğü

bilogcan hafta içi evde olmak negzel bişimiş en güzel bişimiş! ^.^

dün kuaföre gittim..dipleri sekiz parmak çıkmış olan bembeyaz olmalarına ramak kalmış saçlarımı en organiğinden boyattım nihayet! sonra da pazara gittim..sonra da kocca beni pazardan aldı ve sahile gittik..bitti mi bitmediiiiiii! gittik valiz aldık biraz (!) dolandık avmde ve eve geldik! yalnız pestilim çıktı lan resmen! sabah 8:30 da evden çıktım akşam 8de eve girdim! yok arkadaşım artık bu tempoya gelemiyomuşum.....

asıl izin bugün başladı gibi..hala evdeyim..manyak gibi evi düzenlemeye çalışıyorum ama nafile.....salondan başlim ıncık cıncık şeyleri kaldırim dedim ama gözüm alışmış bi kere..yerine ne yapsam beğenmiyorum.....annemi bekliyorum onunla yaparım artık napim..tv ünitesinin kalabalık haline o kadar alışmışım ki boş halini beğenemiyorum şu an.....

düdük pek hareketli bugün..hala kıpırdıcak yeri var demek ki! O_o

geçen kocca maç izlerken dedik ki:

"inanabiliyor musun 2-3 hafta sonraki fener maçını fenerbahçe tulumlu bi ufaklıkla izlicez!!"

2 yorum:

Unknown dedi ki...

hadi hayırlı olsun iznin. benim 32.hafta yarın başlıyor, doktordan çalışabilir raporumu alacağım bakalım gittiği yere kadar...
geçen 3 hafta boyunca yıllık izindeydim ve baktım ki evdeki benin durumu hiç iyi değil, işe geri dönüp çalışmaya karar verdim :)
3 hafta üst üste temizlik yapıp tutulup yorulup yattım. hani gezip tozacaktım? gerçi ilk hafta gezdim sonra 1 hafta evden çıkamadım yaa.

az kaldı, dinlen biraz... bak dur öyle evin içinde :)
en büyük problem yemek benim için evdeyken, kim yapacak da önüme getirecek :) o yüzden işe geri döndüm resmen

pelin dedi ki...

:) ben de bugün kendimi temizliğe vurdum! bakalım yarın nası geçecek? şansa hava da berbat!