Sayfalar

9 Eylül 2013 Pazartesi

Muvakkithane Caddesi, Ali İsmail Korkmaz Caddesi olsun!

ben insan öldürmedim hiç..insan öldürenlerle empati yapmam, yapamam..yine de kendimi zorlayınca düşünmeye çalışıyorum; tabancayla çeker vurursun ölür diyorum, bıçağı saplarsın denk getirirsin ölür diyorum, ama döverek insan nası öldürülür aklım almıyor benim! o çocuk eminim ki bir yerden sonra yalvarmıştır vurmayın diye..nasıl sağır olur ki insanın kulakları o yalvarmalara rağmen vurmaya devam eder? allah yarattı demeden nasıl vurur bir insan bir insana? neyin hıncı, neyin kini, neyin acısını çıkarmak istediler ki? ben görüntüleri izleyemedim..yüreğim kaldırmadı..ama o anı düşündükçe aklıma sadece cenin pozisyonu almış kendini sakınmaya çalışan bir çocuk geliyor..nasıl kıyılır ki?

gülüşü güzel, dünyalara bedel çocuk..ben seni unutmayacağım..çocuğum da seni unutmasın, okusun istedim..sen o gün hepimiz için sokaklardaydın..ben kendi adıma sana teşekkür ederim..bir de hakkını helal et..beş kişisiniz siz, söyle onlara hepsi haklarını helal etsinler!

cumartesi günü arin, ben ve babası kadıköy nazım hikmet kültür merkezine gittik..Muvakkithane Caddesi, Ali İsmail Korkmaz Caddesi olsun diye dilekçe imzaladık..

bu çocukların ismi yaşasın, unutulmasın.....

bir çocuk daha var 87 gündür ölüme direnen..berkin..biliyorum ki ayağa kalkacak..ekmeğini alıp evine, annesine dönecek..ben inanıyorum....

2 yorum:

annegazetesi dedi ki...

off adaş, öyle böyle değil, nasıl tüylerim diken diken oldu, nasıl boğazıma kocaman bir yumru oturdu bilemezsin... harfi harfine katılıyorum yazına. neden çoğunlukla insan öldürenler, hele de böyle canice öldürenler hep erkek biliyor musun? onlar hiç anne olmuyor da ondan. anne olanlar, karnında o bebeği hissedenler, bir bebek emzirenler gözlerinin içine baka baka...asla ve asla bir cana kıyamazlar! ben 2 ayda bunu anladım. Allah o 5 anneye sabır versin, Berkin'in annesine de umut. Dualarım Berkin'le ve annesiyle.

pelin dedi ki...

bilmiyorum ki adaş..o canileri de anneler yetiştiriyor..sistemin çarklarında sorun var ama nerede bulamıyor insanlık yüzyıllardır..inşallah olmasını istedikleri bi dünyadadırlar..