Sayfalar

23 Eylül 2013 Pazartesi

35 haftalık düdük

35+6..

son düzlüğe giriyoruz yarın.. ^.^

düdük iyi bence..kıpır kıpır!

neler oluyo içeride bilemiyorum pek de takip etmiyorum artık..

bu hafta beyni büyüme sürecine girmiş..akıllı fikirli olsun sıpam! :)

artık hareket etmek için yeterli yeri olmaz diyolar ama bizim şapşik oğlan aduket çekiyo, meksika dalgası falan yapıyo içeride! O_o

beni soracak olursan bilogcan.....

yoruldum..sırtım ağrıyo..

kalça ağrım geçti!!!!!!!!!! ^.^ sahalara geri döndüm geziyom tozuyom! :D

bi de bi süredir gaz sancısına benzer sancılar oluyo..

bugün de karnım pek ağrıyo gibi..

doğum erken olcak bence 40 hafta dolmayacak! his işte....

3 yorum:

ferulago dedi ki...

Bu aralar pek yoğunum, gelirim gelmem, düdüğün doğumunu kaçırırsam diye şimdiden iyi dileklerimi sunayım dedim. Kolay bir doğum olur, çabucak ve sağlıkla ayağa kalkar, kiloları da bir çırpıda verirsin umarım :) Düdüğe de mutlu ve huzurlu bir omur diliyorum :)

annegazetesi dedi ki...

36'dan sonra her an doğabilir hazır ol :) ama bi 38'i filan doldursa fena olmaz tabii. senin hastane çantan hazır mı adaş, sen onu söyle?

pelin dedi ki...

amin ferulagocuğum çook sağol! :)

hastane çantasını dün artık utandım da hazırladım ama sadece %40'ı hazır! yani adaşcım ben çantasız doğurcam bu gidişle! :)