Sayfalar

23 Ağustos 2013 Cuma

31 haftalık düdük

valla bilogcan artık bilimsel bilgiler bulmaya uğraşmıyorum her hafta için..başlardaki o heyecan verici gelişmeler spontane oldu..artık hemen hemen herşeyi tamamlandı..sadece gelişiyo işte..eşşek sıpası!! :)

babasının sesini tanıyo artık! varya çok komik yahu! babasının sesini duyunca ben de bööle sevinçten ne yapacağımı bilemem! taklalar atmak gelir içimden! arin de aynen bööle yapıyo! taklalar atıyo babasını duydukça! eskiden sevgilimin sesini her duyduğumda içimde kelebekler uçardı şimdiyse bebeğimiz kıpırdanıyo! ^.^

sonra sanırım çok büyüdü..hem hareketleri güçlendi epey hem de karnım kocaman!!!!!

ay dün akşam çekirdek ailemizi ayağa kaldırdım! kabus gördüm ağlaya ağlaya uyandım ve 10-15 dakika kadar kendime gelemedim! kocca artık kanamam var sanmış yatakta kan falan aramış! allah korusun! arin de uyandı tabii o arada..sonra da sabaha kadar kıpırdadı durdu! :s

sol bacağıma kramp giriyo..2-3 gün acısı sürüyo..doktora bi sorim bari gidince..

bi de belimin sol tarafı ve dolasıyla kalçam da ağrı oluyo..bazen topallayacak gibi oluyorum..valla normaldir herhalde..

ay bi de nezle oldum..

aaaa ulan bitmiyo benim sorunlarım!!!!

neticede bu kadar sıkıntı çekiyormuşuz meğer hamileyken..bu kadar sıkıntının sonunda annelere laf söyleyen taş olur yahu!

4 yorum:

nugili hayat dedi ki...

bacağın belin yüzünden ağrıyor olabilir. o koca karnı taşımak kolay değildir. geçmiş olsun canım...:)))

annegazetesi dedi ki...

aşk ne güzel bişi dimi? hem koccaya hem de oğluşa... aşk çok güzel bişi :)

Unknown dedi ki...

tüm bu şikayetlerin aynısı doktoruma ilettim, cevap: "eee annelik zor ve bunların hepsi normal." oldu.
nezle için de deniz suyu kullandım.
geçmiş olsun bu arada :)

pelin dedi ki...

nugicik çook zor çoook..başına gelsin sen de anlican! :)

adaşım bi gün ölürsem aşırı doz aşktan ölcem derdim ben hep şimdi bi de yenisi geliyo sen düşün artık! :)

b.b.cim benim dr da aynı şeyleri sölüyo :) geçti sayılır ya :)