Sayfalar

19 Temmuz 2013 Cuma

tahammülsüzüm arkadaşım!

ben hamile kalınca mı tahammülsüzleştim yoksa önceden vardı da bastırmış mıydın bilmiyorum bilogcan..bana müdahale edilmesi bu aralar beni fena geriyor..

ya insanlar hamile bi kadın görmesinler yaa..hemen akıllar fikirler..şunu yapma bunu etme şöle ye böle iç şöle sıç! laf söylememek için kendimi o kadar zor tutuyorum ki..

geçen gün,cenazenin olduğu gün, sıcakladım yoruldum ve canım çok fazla kola benzeri bişiler istedi..kocca kendisine koyarken bi çay bardağına kola koydu benim için..amaan oradan hayatımda ilk defa gördüğüm biri atladı "aaaa ama içme sen! bak gazlı olur sonra çocuk!" ya dedim bişi olmaz normalde içmiyorum zaten canım istedi! (salağım ama ben de ne izahat veriyosun siktir de iç dimi?!) amaan devam etti işte kolanın bebek ve anne üzerindeki zararlarına..bırbırbırbırrr..gören de siyanür içiyorum sanacak! en sonunda kocca dayanamadı "içmiyo zaten bunaldı çok canı istedi bişi olmaz" dedi de sustu! aslan parçam benim! kaplan koccam!

yok öle yapma iyi diildir..yok alışveriş yapma iyi diildir..yok elini bilmem neye sürme izi çıkar..offff......

bi de sorgular sualler.."onu yiyo musun? bunu içiyo musun? böle yapıyo musun? aaa yap/ye/iç ama çok faydalı!" sananeeeeeee ya sananeeeeeeee!!

"aaaa terliksiz gezmeee bak sonra acısını çok çekersin!" favorim bu sanırım! ulan hava 30 derece! o da sana! bana 40 derece! yerler sıcak, ayaklar şiş! terlik merlik istemiyorum! arabaya biner binmez ayağımdaki terlikleri çıkarıyorum öle vahim bi durum! sen kalkmış bana terliksiz gezme diyosun! terliksi hayvanlar kovalasın seni!!!!!!!

dur bilogcan bişi daha vardı da unuttum bak şimdi!

haa hatırladım..ayakları şiş gören uzatmam için baskı yapıyo..evet biliyorum uzatınca bi nebze inecek o ayaklar salak diilim biliyorum ve evimde bol bol tatbik ediyorum zaten! ama o anda uzatasım yok belki..rahat edemiyorum belki..o geldi bu gitti diye indir kaldır daha zor oluyo belki..karışmasana!

ya doğumdan sonra ne olacak?

"bu çocuk zayıf!"
"bu çocuk şişman!"
"sütün yetiyo mu?" (bunu soranların gözüne süt fışkırtmayı planlıyorum!)
"aa üşür ama çocuk üstüne bişi giydir!"
"orasından öpme şöle olur!"
"bu çocuğun rengi sarı/beyaz/kırmızı/lacivert" (artık aklına hangi renk gelirse!)
"bak şu çayı iç/şunu ye sütün olsun!"
"mama mı versek?" (o mamayı kıçına tıkarım sütüm gelmesine rağmen bunu teklif edenin!)
"neden ağlıyor?"

ya bilmiyorum..belki de iyi niyetliler..yani ne bilim tabii ki de iyi niyetlilerdir..ama yok işte arkadaşım tahammülüm yok!

3 yorum:

Didem dedi ki...

Hiç doğum yapmamış evli dahi olmayan insanlardan bile akıl verici cümleler duydum , herkese mi aynı muamele yapılır ya birileri bizi duysun ve sussun lütfen ! Süpper olmuş bu yazı susması gerekenlere

pelin dedi ki...

susmuyolar ki didemcim..ah bi sussalar......

nugili hayat dedi ki...

:D bizim millet her şeyde böyle..'' Heee Diyecen'' kendi işini bilecen....:DD