Sayfalar

21 Haziran 2013 Cuma

hormonlar mı? perdeler mi? can sıkıntısı mı? yoksa sadece ağlama isteği mi?!

bu aralar yani dünden beri üzerimde bi melankoli var bilogcan..ota boka ağlıyorum..

dün gece rüyamda aras düdüğün odasının perdelerini mavi renkte almış ama ben sarı istiyorum diye nası ağlıyodum varya..sanırım dışımdan da ağlamışım..bi ara kalktığımda aras bana sımsıkı sarılmıştı.....

tencere tava hep aynı havaya da ağlıyorum..

düdüğü çok merak ediyorum..kaşı gözü ne renk olacak? boyu posu nası olacak? beni sevecek mi? babasını sevecek mi? yaramaz mı olacak uslu mu? babasına mı çekecek bana mı? yoksa bambaşka mı olacak? ekimden sonra hayat zorlaşacak mı kolaylaşacak mı? yoksa aynı mı devam edecek? aile olmayı becerebilecek miyiz?

kafa bi dünya yani....

ayaklarım berbat halde..inmiyo şişlikler..bi de bileklerim kaval kemiğine doğru kıpkırmızı ve deli gibi yanıyo..geçen akşam soğuk kompres falan yaptık da ancak geçti..dr a sordum olur diyo..kilo da var tabii..off....ne zor iş insan yapmak!

evle bi türlü ilgilenemiyorum..bok götürüyo ortalığı..ama enerjim yok sanki ya..aslında bi uyusam rahatlicam..sanki uzun süredir uyumuyomuşum gibi......

onsekizini ondokuzuna bağlayan gece arin bize evlilik yıldönümü hediyesi verdi! kaydadeğer tekmeler! dışardan bile görülebiliyordu bu sefer..karnım dalga dalga oldu..sanırım pozisyon falan değiştirdi eşşek sıpası!

gözkapaklarımın üzerine sanki öküz oturuyo..zor tutuyorum..

ya nası ağlayasım var yaa..ama neye ağlicam onu da bilmiyorum?! hormonlarrrrrrr................

2 yorum:

nugili hayat dedi ki...

hamile değilim ama bu hormonlar kadının başının belası... banada bazen istek geliyor öyle, dondurma reklamlarına ağlıyorum. :)) öyle zamanlarda ılık suyun altına girip ağlıyorum, ağlıyorum, ağlıyorum iyi geliyor:)))

pelin dedi ki...

ya bi insan twix reklamında "e bunlar neden anlaşamamış ki" diye hüzünlenir mi? peki zombi filminde çocuğun biri anasız babasız kaldı vah vah diye dertlenir mi? hatta ve hatta yazık ama o zombilere onlar da insan(!) der mi? hormonlar işte! :)