Sayfalar

17 Haziran 2013 Pazartesi

arin..oğlum..

döndüm..döndük..

istanbul cehennem gibi..elimden hiç bişi gelmiyo..ne fena..dicek pek fazla laf yok..bırakmadılar..konuşmak, yazmak, tartışmak, sorgulamak yassak! itaat edelim, mal olalım, köle olalım istiyorlar..ama biz coştuk bi kere..çıktık sokaklara..haykırdık..özgürlük istedik..hak istedik..hukuk istedik..güzel yarınlar istedik..adam gibi yönetilmek istedik..adam yerine konmak istedik..biz de varız dedik..bizden köle olur mu ki artık?!

arin..oğlum..öyle fena günler geçiriyoruz ki..hüzün, sevinç, öfke, umut, şaşkınlık, dua, beddua hepsi bir arada..uğraşıyoruz..değiştirmek istiyoruz..biz elimizden geleni yaptık demek istiyoruz belki de..hepsi senin için, sizin için, çocuklarımız için..sizler daha özgür bi ülkede daha özgür en özgür bireyler olarak yaşayabilin diye..

arin'im..canım..senin bir yurdun, bir aidiyetin olsun istiyorum..olacak mı inan bilmiyorum..ama olsun istiyorum..yerinle, yörenle gurur duy istiyorum..atatürk'ü bil istiyorum..anla istiyorum..bu vatan kaç kere kurtarılabilir? ama sen bu kurtuluşları bil, öğren istiyorum..

daha yüzünü görmeden dünyadaki en güzel varlık olduğunu bildiğim oğlum..aslında ben şu an sadece seni yaşamak istiyorum..karnımdaki kıpırtılarını doya doya hissetmek istiyorum..seninle ilgili hayaller kurmak istiyorum..

annen olarak tek bir nasihatım var sana..iyi bir insan ol oğlum..

seni şimdiden bu kadar çok seviyorum, doğduğunda bu sevgi nasıl da taşacak tahmin edemiyorum..güzel çocuğum benim..



Hiç yorum yok: