Sayfalar

17 Nisan 2013 Çarşamba

üçay..

ulan şu üç ay boyunca tehlikelidir, nazar değer, herkese sölemeyim vs. zırvalarını kim çıkardıysa eşekler kovalasın onu! arkadaş üç ay olur olmaz bağlandım lan çocuğa! artık nası beynime işlemişse o zırvalar korkudan bi türlü hayal bile kuramıyodum..şimdiyse coştum coşacam!

bak bilogcan büyük konuşuyorum ne zaman yalar yutarım bu lafımı bilmem ama yine de büyük konuşuyorum..ben çocuğumun ananesinden, dedesinden, babasından, ninesinden falan bahsederken "babamız" , "ninemiz", "dedemiz" falan demicem! o ne lan öle?! "babamız anca geldi o yüzden şimdi yemek yiyoruz!" öeeh!! onun babası benim kocam o kadar işte!

artık bi spesiyal yemeğim var..harbiden! pelin'in spesiyali! on numara lazanya yapıyorum ben! ama gerçekten bak! ben bile inanamıyorum! yarın öbür gün düdük dicek ki "benim annem on numara lazanya yapar!" arkadaşları dicek ki "pelin teyze on numara lazanya yapar!" torunlarım dicek ki "ninemin soyu italya'dan geliyomuş..on numara lazanya yapar!" ^_^

bugünün güzel bi haberi de var bilogcan..ikili test sonucumuz çıkmış doktor aradı..risk yokmuş herbişeyler normalmiş!! nası da gerilmişim ben bu test işine resmen önüme gelene test normalmiş falan diyorum! ^_^

kocca cumaya kadar adana'da..püffff.....

karnım davul gibi bugün..bi de gergin..normaldir herhalde yani inşallah..

neyse bilogcan hade oldu görüşürüz sonra yine!

Hiç yorum yok: