Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

şarkılar seni söyler.....

bu aralar beynim içinde madonna'nın "like a prayer"şarkısı dolanıyor..sani düdük içeride bu şarkıyı söylüyormuş gibi..özellikle de "i hear u call my name and it feels like home" kısmı..umarım gerçekten de böle düşünüyordur düdük efendi! :)

hamileliğimi ilk öğrendiğim günlerde ise hep içimde mazhar alanson ve cem yılmaz'ın "bir zamanlar fırtınalar estirirdim" şarkısı çalıyodu..özellikle de "insan olmak yetmez yetmiyor bazen süpermen süpermen olmak lazım bazen! nasıl da yeniden aşık oldum ben! bu sevda bambaşka avare eder! ne bileyim been!" kısmı! :)

sonra hamilelik ilerleyince cem karaca'dan "bu son olsun" hep kulaklarımdaydı.."doğarken ağladı insan bu son olsun bu son!" umarım sadece doğarken ağlar, gözyaşları hep mutluluk için akar düdüğün....

şarkıları severimm ben..insanı alır oradan oraya götürür..aklına birmilyonbeşyüzbin tane anı getirir..

evlilik hazırlıkları sırasında athena'nın "ben mesela" şarkısı çok meşhur olmuştu..sürekli "beeen mesela uçarım mesela yerlere göklere sığamıyorum!" diye beynimde dönüyodu..hatta bi ara çıkış şarkımız olsa ya dedik ama sonradan daha aklı başında seçimlere yöneldik! :)

ilk dans şarkımız pinhani'den "beni al"..her dinleyişimde ağlıyorum! koccanın seçimiydi..ne nefis bi seçimdi! "beni al kucağına elimi belime sar, beni almadığın an üşürüm sabaha kadar!"

düğün bitişinde ise yine pinhani'den "düğün" çalmıştı..o da ağlatır beni.."bitince bu mutlu düğün gelin ile damat kalır bi köşede..olur yine başka bi gün güleriz oynarız hep birlikte!"

bi de düğünümde babamla özel dans şarkımız.."küçüğüm".....özel bi kısmı yok beni ağlatan, şarkının her sözü darmaduman ediyo zaten..birden çalmaya başlamıştı ve ben babamı dansa davet etmiştim..ne güzel süpriz olmuştu!

şu an koccayı düşününce aklıma gelen tek şarkı mehmet erdem'den "herkes aynı hayatta" şarkısı.."gözlerimi açsam ve sen çıksan karşıma.."

düdük hayatı boyunca ne isterse o olsun..istediği mesleği yapsın..sevdiği için yapsın..bizim gibi sistem kurbanı olmasın..zevk alsın yaşamaktan, çalışmaktan, üretmekten..keşke demesin, niye böle oldu diye sorgulamasın..burada sinir olduğum şeyleri eleştirdiğim yazıları okurken "heep aynı ya bi bok değişmemiş" demesin, "vay be neler olmuş lan" desin!

ama yine de her anne gibi ben de bazen düdük şöle olsun böle olsun diyorum..türk anasıyız genlerimizde var! düdüğün müziğe yetenekli olmasını çok isterim, müzisyen olmasını..bende yetenek yok, baba fena diil..bakalım artık ailede yok ama belki de olur!

Hiç yorum yok: