Sayfalar

15 Nisan 2013 Pazartesi

mucize olsa ya azcık?!

nassın bilogcan? ben pazartesi sendromunu saymazsak on numero beş de yıldızım!

cumartesi düdüğü görmeye gittik..8 cm olmuş eşşek! bacakları kolları falan görülüyo artık..insana benzemiş! tabii ben çocuun kıçıyla başını hep karıştırdım! doğduğunda altını değiştirirken fantastik manzaralar olacak bu gidişle!

neyse.....

yaa bi de hıçkırıyodu! çok komikti.. ^_^

ense ölçüsü normalmiş..kalbi 165 basıyodu..herşey yolundaymış..şükürler olsun!

ikili test için kan verdim..perşembe günü sonucu alcaz..geriliyorum düşündükçe.....allahım sen koru!

sonra da attık kendimizi dağlara bayırlara....poyrazköy'e gittik, spontane mangal yaptık..

istanbulda havalar iyice garipleşti..cumartesileri yaz pazardan itibaren kış..ağzımıza sıçılıyo resmen, ağrı sızı gırla...

bi değişiklik istiyorum bilogcan..yeni bişi..tatil olur başka bişi olur ama bi değişiklik..kocca 3 gün yok bu hafta..çarşamba ve perşembe akşamı annemlerde kalcam..8 seneden beri ilk defa kardeşim de bu sefer burada olacak ve dörtlüyü tamamlamış olcaz!

keşke bi mucize olsa da çalışmak zorunda olmasak..ya da birden bi aydınlanma yaşasam da aklıma bi fikir gelse kendi işimi falan kursam..

yazasım kaçtı..

sonra görüşürüz bilogcan!

Hiç yorum yok: