Sayfalar

5 Nisan 2013 Cuma

bir gebelik belirtisi olarak mide bulantısı.....

.....adamın ağzına sıçar diye devam etmek istiyorum! ama neticede bi uyku hali diil.....hala hayattan kopuğum! ne zaman geçcek yaaaa!!!!!????

11. hafta zorlu geçiyo sanki..gaz sancıları, mide bulantılar, uyku halleri, endişeler....gazlı ve öfkeliyim kısaca!

geçenlerde fark ettim..her sabah işe gelirken anaokulumun ve evlendiğim evlendirme dairesinin önünden geçiyorum..istanbul gibi bi şehirde acaba kaç kişi anılarının önünden her gün geçebiliyordur?

karnımı bi görsen bilogcan..tıbben 3 aylık falan ama fiziken 6 aylık! O_o

bugün cuma olduğu için ekstra keyifliyim aslında ama sürtük amirim yine takmış vaziyette..camdan atabilirim her an kendisini!

akşam annemlere gitmeyi düşünüyoz! heeey sevoşş okuyosan düşün bakalım ne yemek yapcam diye!! :)

sağlıklı beslenemedim bu hafta hiç..meyve sebze hak getire....beslenme işini çözemedim ben yaa.....yasaklıları yiyip içmiyorum sadece..ama abur cubura dayanamıyorum!

dev gibi dana gibi bişi olmaya başladım..düdük insana benzedikçe beni insanlıktan çıkarıyo!

yarın internetanneleri'nin düzenlediği bi seminere gitcem..düdüğü nası taşıyabilirim onu öğrenecem.....

neticede her gün birbirinin aynı...gitgide çirkinleşiyorum.....

Hiç yorum yok: