Sayfalar

16 Nisan 2013 Salı

13 haftalık düdük

ses telleri oluşuyomuş bu hafta..ciyak ciyak bağıracak, konuşacak, ağlicak yani! ama aynı ses telleriyle anne falan da dicek! evet oluşsun en güzellerinden oluşsun hem de! billur gibi sesi olsun inşallah! ^_^

beyni, kasları ve sinirleri arasındaki bağlantılar artık oluşmuş..umarım sağlıkla oluşmuşlardır..

artık serbest hareket edebiliyomuş ve kendini itmek ve çekmek için kaslarını kullanıyormuş..8 cmlik insansın len yaptıklarına bak! ^_^

anne ne alemde??

uyku hali fark edilir şekilde azaldı..akşam saat 10'u görebiliyorum!

geceleri çok fazla uyanıyorum..ne çişim ne ağrım ne sızım bitmiyo arkadaş!

sırt üstü çook uzun süre yatarsam tosbağa gibi kalakalıyorum ve kalkamıyorum!!!!

göbeğim yusyuvarlak..kocca bile tam hamile görünümündesin artık dedi!

artık otururken pantalonumun üstten bi düğmesini açıyorum!

mide yanması devam!

bulantı devam!

hafif baş ağrıları başladı!

biraz da depresif hissediyorum..

çok şükür iyiyim! :S

şu kraliçeler gibi geçireceğim 2. trimester nerde??!!

Hiç yorum yok: