Sayfalar

20 Şubat 2013 Çarşamba

unutmim!

bilogcan fark ettim ki 1.5 senedir evliyiz ve bizim şeker maşamız yok! yuuh! ulan her gelene de aynı martavalı okuyorum "valla kusura bakmayın elle alacaanız artık" hehehe bu gidişle de almam zaten..

sonra bilogcancım bana dediler ki evlenirken borcam alma boşuna hediye gelecek zaten..abi evlendik misafir ağırlıcam bi gün borcam yok! kimse getirmemiş! neyse kocca gitti de evin yakınındaki migrosdan aldı..sonra annem de bi set aldı falan derken allaha şükür bi kaç borcamım oldu..ama en değerlisi migrostan alınan ;)

günler günleri kovaladı yeni evli çift olarak mutluluk içinde yaşarken fark ettik ki maşamız da yok! la maşasız ev mi olur?! aldık onu ama sonra..

peki pattis kızartırken neyin olmadığını fark ettik sence bilogcan? delikli kaşık mıdır nedir işte o zamazingonun! o da yokmuş ya la bizde! onu çok sonra denk geldim de aldım ama pek bi boka yaramıyo aldığım sanırım geleneksel olanlarından almam lazım..amaan alırız yahu bi ara..

hala mandalımız da yok..

bunları neden mi anlattım? ben evlenirken çeyizimde kestane çizeceği bile vardı!  ironinin kralı!

hem canım istedi anlattım..ilk günleri unutmim istiyorum ben! ilk misafiriz gelmeden yarım saat önce "yoruldum ben yetişmicek banane olanları yesinler" diye mutfağın ortasına çöküp koccama dert yandığımı unutmim istiyorum..koltuğu açarak film izlemelerimizi unutmim istiyorum..tv izlerken yiyip içtiklerimiz için mutfaktaki plastik sandalyeyi getirince sehpamızın olmadığını anlamamızı unutmim istiyorum..evde ne nerdeydi yahu diye arandığımız günleri unutmim istiyorum..koccamı her an pat diye karşımda görünce hem şaşırdığım hem de boş bulununca korktuğum günleri unutmim ama hiç unutmim istiyorum!

Hiç yorum yok: