Sayfalar

12 Şubat 2013 Salı

sardı korkular...gelecek yıllaaarrr....

nassın bilogcan? iyiyim iyiyim afiyetteyim. üzerine afiyet karnımın altında bi ağrı, sol bacağımda bi sızı, uyku hali vs. var ama iyiyim..ulan ben 50 yaşındaki halimi merak ediyorum.."ah ahhh bacağımda bi çekme var, üzerinize afiyet bi de basurum azdı..fena fenaa..."

ennn korktuğum şey yalnızlık benim biliyo musun? benim ananem ve babanem yalnız yaşadılar..ananem şimdilik teyzemin yanında ama babannem ömrünün sonuna kadar yalnız yaşadı..arada bi gelip gitti len tabii..neyse..düşündükçe fena oluyorum..bi evde tek başınasın..gelenin gidenin de azsa, ohooo öldün be..çok çocuk yapayım diyorum ama düşününce birinde 6 birinde 3 çocuk var..çocuk dediğin de senle ömür çürütmez ki  hayatına bakar..tabii bunların kocalar da erken gitti o da var şimdi..amaan darlandım..ne olursam olayım ama yaşlanınca kedileriyle yalnız bi başına yaşayan, geleni gideni olmayan bi nine olmayayım..amin!

bi de deliler hastanesine bi şekilde girip, ziyaretçi falan olarak işte, deli olmadığıma inandıramama korkum var benim..embesilce farkındayım be dalga geçme hemen bilogcan..ama var yani böle bi korkum napayım öleyim mi?!

bi de kaos korkum var..böle bi karmaşada yanımdakini kaybedersem korkusu..sanırım bu korku bi yerde yalnızlık korkusuyla bağlanır..

bi de kafa üstü düşme korkum var..yüz üstü de olabilir..kafam önemli benim için..içindeki pekmezi falan, beynimin lobları bunlar hep önemli benim için..gözüm gibi bakarım ben bunlara..yarıp da pekmezini akıtamam valla!

neyse bilogcan böle işte..nerden aklıma geldi şimdi korkular..valla ben de bilmiyorum..geldi işte..

bu arada yarın nası güzel onyedi numara sekiz yıldız bi gün sen biliyo musun? yarın öğrenirsin :)

hade canım büyüklerimin elleeeerden küçüklerimin gözleeeerden öperim! muah!

ps: bu arada takipçi sayında bi değişiklik mi var bilogcan?

Hiç yorum yok: