Sayfalar

1 Şubat 2013 Cuma

bugün cuma enseyi kapa!

nassın bilogcan? beni soracak olursan ben iyiyim..allaha şükür cumaya erdik!

neler yaptık ki biz bu aralar? bilmem..pek bişi yapmadık..ama ben insanlık için küçük atom çekirdeği ailem için büyük bi adım attım ve yenilebilir bi yemek yaptım! yeşil mercimek! kara şimşek! asker ocaklarının resmi öğünü!

instagrama sardım..hehe resim eklicem sanıyosan yanılıyosun..yoo gizlilik diil derdim üşeniyorum..uğraşamam!

bi hesap yaptım..20 kg vermek için haftada bi kg versem 20 hafta eder, hazirana incecik olabilirim..ama arkadaşım bi diyet listesi gönderdi, haftada iki kg diyo..bu durumda 10 haftaya iner, yani nisan sonu falan olur bu iş..sonra da gelsin çikolar ballar bööörekler! 5 kg yemek için veriyorum! pazartesi başlim en iyisi!

angaranın bağları ne eğlenceli bi şarkıdır yahu!

bu sene herkes erkek bebik bekliyo ya da doğuruyo..bu seneyi es geçmek lazım sanırım! ortalık doruklarla poyrazlarla yıkılıyo!

yarın kuaföre gitsem mi ki acaba? beyazlarım beni korkutmaya başladı bilog!

şahan gökbakar çok itici değil mi?!

geçenlerde kocca ile hansel ve gretel'in yeni çekilen filmini izledik..izlemez olaydık! pisikoloci alt üst o geceden beri! yahu diri diri yakıyo pis cadı gençleri! hayır fırına falan atıyo etrafına sebzeler döşüyo ve en fenası bi tanesini çevirme yaptı! çubuğu nerden sokup nerden çıkardığını sen tahmin et artık! hay ağzına edim yine fena oldum! sonunu da sölicem işte: gretel cadılığı devralıyo çünkü ona insan eti yedirdi! ah hansel vah hansel yani! ıyyyy!!!!!

tatile gidesim var....

ha bi film daha izledim ben..üççüncü sınıf amerikan korku filmi..resimdeki hayalet mi ne? abicim bu caponlar istedikleri zaman pek korkunç oluyolar..hayalet capon bi hanımkızımızdı..başta pek de sempatik yaklaşmıyodum tabii kendisine..elin caponu bizim yeni evli süpper amerikono çiftimizi ayırmaya çalışıyo diye az küfretmedim! neyse sooonacığıma bi öğrendik ki amerikano damadımız bu capon kızceğize etmediğini bırakmamış! amaan amaaan neler neler yapmış evlerden ırak! capon hayalet kızımız da amerikano gelinimizi uyarmaya çalışıyomuş meğer..sonunu da sölim: amerikano damadım heep boynu ağrıyodu meğer bu capon kız onun boynunda oturuyomuş hep!

evet ben bi daha film izlemim en iyisi..dayanamayıp sonunu sölüyorum!

şu 20 dk nası bi dizi bilemedim..iyi mi kötü mü..bazen sıkıyo bazen çekiyo..?!

bu arada nutella çikolata ya da kakaolu krema falan diil..bambaşka bişi o! bence uzaylı!!

bilogcan biliyo musun ben nası aşık bi insanım?! çok aşık bi insanım!!

hade öpt! kib! bye!

Hiç yorum yok: