Sayfalar

13 Kasım 2012 Salı

hormonlarım bi çıldırmayın!

herşey ağutos ayına girmemizle başladı!

ağustosun ilk günü doğumgünüm ve ben 30'umdan gün almaya başladım..aynı dönemde ürtiker olduğum için gittim doktorda fark edildi ki benim tiroidler iflas etmiş..hemmen ilaç tedavisi..

neticede 3 aydır falan hormon ilacı alıyorum..tiroidlerim ne alemde pek emin değilim ancak hormonlarım çıldırdı! tabii ki de östrojen hormonum çıldıran! ben her ne kadar 29 yaşımdayım desem de hormonlarım 30'sun sen diyor ve bana garip baskılar yapıyorlar!

ben ki durup dururken kıskanmayan bi kadındım..günlerdir çıldırıyorum kocamı kıskanmaktan! adama da dedim "neredeyse hayatında biri mi var diye arıza çıkaran kadınlardan olcam dikkat et, alttan al" dedim!

ben ki çoluk çocuk konusunda sağduyulu davranabilen, yapmak istediği bazı şeyleri yaptıktan sonra doğurmak isteyen bi kadındım..annelerle empati yapma yeteneğim tavan yapmış durumda! sanki vucudum çocuk da çocuk diye hop kalkıyo hop oturuyo! bebekle ilgili karşıma çıkan tesadüfi şeyleri işaret olarak algılıyorum! hatta dün doğum kontrol hapımı alırken hap yere düştü..ben de bunu bi işaret olarak kabul ettim ve yaklaşık 10 dk hapa bakarak içmesem mi artık diye düşündüm! yerler temizdi, içtim! en azından kocamla karar vermeliyim buna diye düşündüm..mantığım dur diyor ama hormonlarım deli gibi çocuk istiyor!

östrojencim normale dön şekerim..çıldırma, çıldırtma!

Hiç yorum yok: